برگزاری کارگاه کارافرینی اینترنتی
20 شهریور 1396

برگزاری کارگاه کارافرینی اینترنتی

آیا ذهنتان با سوالاتی مانند :

  • بازاریابی چیست؟
  • اصول بازاریابی
  • چرا بازاریابی اینترنتی؟
  • معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی
  • وضعیت موتورهای جستجو در ایران و جهان
  • معرفی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و سئو
  • و ...

مشغول شده است؛ آکادمی اول مشاور به همراه دکتر سید حمیدرضا عظیمی (مدرس، سخنران و مشاور دوره های بازاریابی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی) آماده برگزاری کارگاه کارافرینی اینترنتی می باشند. این کارگاه مناسب دانشجویان علاقه مند به حیطه کسب و کار، استارتاپ ها، و کلیه کسانی که در تلاش برای خلق موقعیت های جدید کسب و کار با روش های روز دنیا هستند.

اگر شما عزیزان علاقمند به شرکت در این دوره ها و کلاس ها هستید با مشاوران آکادمی اول مشاور تماس حاصل نمایید. شماره های تماس ما 02166437736  و 02166908341 و 9099071970 می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099071970 ( از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد ) تماس حاصل نمایید تا مشاورین متخصص اول مشاور شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 

طرح درس کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین

الف) اهداف درس

شناخت معماری سازمانی در کسب و کارهای آنلاین

شناخت استراتژیهای بازاریابی آنلاین

شناخت و به کارگیری ابزارهای بازاریابی آنلاین

شناخت مدلسازی تجاری در فضای آنلاین

تحلیل عددی، آمارهای خروجی از ابزارهای بازاریابی آنلاین

توانایی توسعه و مدیریت کسب و کارهای آنلاین

توانایی مدیریت سیستمهای اطلاعاتی برای توسعه و رونق کسب و کار

توانایی برای برنامه‏ریزی استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت در‏ این حوزه

ب) محتوای درس

مفاهیم و پیشینه تجارت الکترونیکی

مفاهیم مربوط به انواع تجارتهای X2X

معماری سیستمهای تجارت الکترونیکی

اسطوره های تجارت الکترونیک و الگوی موفقیت

انواع کسب و کارهای آنلاین

توسعه کسب و کارهای آنلاین

بازاریابی در موتورهای جتسجو

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی

استراتژیهای ایجاد ترافیک

تحلیل با استفاده از ابزارهای  Web Analytics

 

هدف برگزاری کارگاه کارافرینی اینترنتی

شما علاقه مندان در این کارگاه با بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش حرفه ای بازاریابی دیجیتال، کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی و آموزش کسب رتبه اول جستجو گوگل (سئو) آشنا می شوید.

 

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.

مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.

پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند.

بررسی بازار: بررسی بازار اصلی ترین و مهمترین بخش از بازاریابی اینترنتی است. دلیل این موضوع آنستکه مهم نیست چه میزان فردی در فروش تبحر دارد. چیزی که اهمییت دارد آنستکه مردم از بدانیم چه چیزهایی مورد علاقه مردم نیست. هرکسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی که نیاز دارد تحقیق کردن است. با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را که به دنبال آن کالاها هستند بیابند، بررسی بازار نام دارد و کلید اصلی موفقیت در بازاریابی، تحقیق در بازار است و بدون آن، هر تلاشی در بازار، محکوم به شکست خواهد بود.

داشتن سایتی خوب: بازاریاب های قدیمی، نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاه ها و حراجیها تکیه کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی داشته باشند. معادل مدرن فروشگاه ها، وب سایت ها می باشند. همانطورکه یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطی مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد، یک سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفه ای است. یک سایت خوب همچنین نیاز دارد تا اطالاعات را به طریقی موثر نمایش و ارائه دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی سفارش خدمات و پرداخت ها را انجام دهند.

مخاطب: بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نا محدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

بسیاری از مردم در اروپا و ایالات متحده، با تکیه بر کسب و کار اینترنتی و فروش کالاها و ارائه خدمات، زندگی خود را می چرخانند درحالیکه تکنولوژی ممکن است کمی تغییر کرده باشد، اصول اصلی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است. با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وب سایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن جذب کنیم، می توان گامهای مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099071970 ( از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد ) تماس حاصل نمایید تا مشاورین متخصص اول مشاور شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.